منتديات ســــتــــار| افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | العاب | شعبي | كليبات | برامج
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم,يسعدنا ويشرفنا زيارتك ونتمنى انظمامك لاسرة منتديات ستار
أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
ادارة منتديات ستار

هتختار ايه وليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

هتختار ايه وليه

مُساهمة من طرف star في الأحد يناير 06, 2008 11:20 pm

هتختار ايه وليه عندي سؤال حلو وعاوز كل عضو يجاوب عليه وبكل صراحـــه...


عندك 3 صناديق


الصندوق الأول فيه حـــظ

والصندوق الثاني فيه حب ,


والصندوق الثالث فيه فلوس ,



اختاااااار صندوووق واااحد من ال3 صناديق وقوووول سبب اختيارك؟؟
avatar
star
Admin
Admin

ذكر عدد الرسائل : 834
العمر : 31
مزاج اية :
علم بلدك :
مهنتك اية :
هوياتك :
الفاعليه :
100 / 100100 / 100

احترامك لقوانين المنتدى :
الاوسمة :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 4038
تاريخ التسجيل : 25/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://star.top-me.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: هتختار ايه وليه

مُساهمة من طرف بيدو في الإثنين يناير 07, 2008 9:06 pm

والله انا باقول ان اللى حظو حلو اكيد هايختار صندوق الحظ
والفلوس دى متهيقلى انها مش هاتبقا الاكتر بس لو فى الواقع هاتبقا الفلوس
لكن انا بانسبه ليا هايبقا الحب كفايه عليا .بس مش الحب اللى معروف . لا انا اقصد حب الناس وحبى لدينى
avatar
بيدو
مدير المنتدى
مدير المنتدى

ذكر عدد الرسائل : 685
العمر : 29
مزاج اية :
علم بلدك :
مهنتك اية :
هوياتك :
الفاعليه :
80 / 10080 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3754
تاريخ التسجيل : 01/09/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://star.top-me.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: هتختار ايه وليه

مُساهمة من طرف hamada badr في الثلاثاء يناير 22, 2008 12:03 am

بسم الله الرحمن الرحيم
هو انا اختار الحظ
انا ببقى مبسوط لما يكون حظى حلو
وعلى رأى المثل
قيراط حظ ولا فدان شطاره

hamada badr
عضو
عضو

عدد الرسائل : 13
الفاعليه :
10 / 10010 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3647
تاريخ التسجيل : 26/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: هتختار ايه وليه

مُساهمة من طرف star في السبت فبراير 02, 2008 8:10 am


ههههههههههههههههههههه
اشكركم على المرور العطر
avatar
star
Admin
Admin

ذكر عدد الرسائل : 834
العمر : 31
مزاج اية :
علم بلدك :
مهنتك اية :
هوياتك :
الفاعليه :
100 / 100100 / 100

احترامك لقوانين المنتدى :
الاوسمة :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 4038
تاريخ التسجيل : 25/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://star.top-me.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: هتختار ايه وليه

مُساهمة من طرف MR.MINDS في الثلاثاء فبراير 12, 2008 1:27 am


انا اختار صندوق الحب
لان لو انا باحب حب صادق وربنا اكرمنى بانسانه
تقف جمبى وتساعدنى فى الدنيا ومشاكلها
يبقى بالتالى انا انسان محظوظ عشان ربنا اهدانى الانسانه دى
وكمان اقدر اجيب فلوس طالما فى حب وحظ

MR.MINDS
عضو نشط
عضو نشط

عدد الرسائل : 21
الفاعليه :
0 / 1000 / 100

السٌّمعَة : 0
نقاط : 3795
تاريخ التسجيل : 01/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: هتختار ايه وليه

مُساهمة من طرف fares_elmasry في الجمعة فبراير 15, 2008 8:33 pm


السلام عليكم

والله انا اختار الحب لان الحب قليل فى الايام دى وانما الحظ ده اكيد اكيد

لازم هيبقى معايا فى بعض الاوقات وبيروح ويجيى ولكن الحب يجمع بين التعاون

والفكر والراى فى كل الاشياء

والفلوس مثل الحظ كلاهما متشابهان فى المعنى

ولكن الحب اقوى منهما فى كل شىء ولو احببنا بعضنا لجمع الحب المال والحظ والرضى باقل الاشياء

fares_elmasry
عضو نشط
عضو نشط

عدد الرسائل : 28
مزاج اية :
علم بلدك :
مهنتك اية :
هوياتك :
الفاعليه :
10 / 10010 / 100

احترامك لقوانين المنتدى :
السٌّمعَة : 0
نقاط : 3699
تاريخ التسجيل : 07/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى